Avatar billede perav Nybegynder
26. oktober 2007 - 20:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE7 på dansk i Windows mediecenter

Hej eksperter

Har lige været ude for noget meget mystisk.
Jeg har en ven som kører med Windows Mediecenter hvor jeg bad ham om at få opdateret alle opdateringer via Windows Update. Han opdaterede alle også de valgfrie samt Hardwareopdateringer, det afstedkom at han fik opdateret sin IE6.0 til en IE7.0 men den var på engelsk, hele hans windows kører på dansk, herefter hentede jeg så IE7.0 på dansk, men da vi skulle install. den fik vi at vide at den ikke passede til det sprog som var på computeren, hvad skyldes dette?
Jeg gik herefter ind i kontrolpanel under sproglige instillinger for at undersøge om der var et eller andet som stod til engelsk men alt stod som dansk.
Kan nogen greje den?
Avatar billede leif Seniormester
26. oktober 2007 - 20:25 #1
Det kan du ikke gøre noget ved. MedieCenter edition er reelt Engelsk og derfor virker den danske IE7 ikke på MedieCenter edition
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. oktober 2007 - 22:18 #2
Korrekt :)
Avatar billede leif Seniormester
04. november 2007 - 13:28 #3
Lukketid ?
Avatar billede perav Nybegynder
04. november 2007 - 15:28 #4
Sorry forsinkelsen. Tak for hjælpen