Avatar billede asterix12 Nybegynder
25. oktober 2007 - 11:49 Der er 2 kommentarer

Program til mobil telefon

Davs!

Jeg søger et program man kan hente ned til mobil telefonen, således at jeg kan se hvor telfonen befinder sig.

Med venlig hilsen

Kim
Avatar billede zagger Juniormester
25. oktober 2007 - 12:01 #1
Er det så til at udspionere kæresten med, eller er du bare træt af at få stjålet din tlf.?
Avatar billede asterix12 Nybegynder
07. marts 2009 - 08:39 #2
Nu har jeg ingen kæreste, men en kone:)

Programmet skal jeg bruge i kommerciel øjemed.

Programmet jeg efterlyser skal kunne hentes ned på en mobil, hvorefter data skal kunne aflæses på en skærm. Brugeren der henter programmet, skal kunne slå det fra igen, hvis vedkommende ikke ønsker sig overvåget.