Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2007 - 17:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Computerspil som kategori?

Hej Eksperten-eksperter!

Kunna man tilføje kategorierne herunder:
Computerspil : Gaming : Generelt (generelt om editing - metaspørgsmål)
Computerspil : Gaming : Gameplay (hjælp til gameplay, herunder walkthrough-spørgsmål)
Computerspil : Gaming : Teknik (teknisk hjælp)
Computerspil : Gaming : Andet (andre spørgsmål)
Computerspil : Editing : Generelt (generelt om spil - metaspørgsmål)
Computerspil : Editing : Mapping (hjælp til konstruktion af maps)
Computerspil : Editing : Modding (hjælp til konstruktion af mods)
Computerspil : Editing : Andet (andre spørgsmål)

At tilføje disse emner ville gøre Eksperten bredere og forstærke dens appel til ungdommen og computerspillere generelt.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2007 - 17:44 #1
Argh, jeg forenkler lige:

Computerspil : Gaming : Generelt
Computerspil : Gaming : Gameplay
Computerspil : Gaming : Teknik
Computerspil : Gaming : Andet

Computerspil : Editing : Generelt
Computerspil : Editing : Mapping
Computerspil : Editing : Modding
Computerspil : Editing : Andet

Og så skulle der have stået 'generelt om gaming - metaspørgsmål' som parantes til Gaming : Generelt.
23. oktober 2007 - 18:32 #2
God ide!
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2007 - 20:54 #3
HVAD?! Jeg blev ikke flamet! Hvor er alle netfundementalisterne? ;P
Avatar billede snowball Novice
24. oktober 2007 - 17:41 #4
Vi vil tage en generel computerspils-kategori med i vores overvejelser til en ny kategori-struktur, men hvis det kommer med, så bliver det helt sikkert ikke med så mange kategorier da det vil være alt for specifikt og dermed med for få og malplacerede spørgsmål til følge.

Snowball / Admin
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2007 - 17:39 #5
Mhm, ok, men under mange andre karegorier er der mange overflødige (efter min mening) underkategorier. Tag for eksempel Programmer => Flash, hvor næsten alle spørgsmål placeres under Generelt.
Men selvfølgelig kan jeg ikke bestemme, hvad I prioriterer, jeg mener bare, der er rigeligt grundlag for flere underkategorier til computerspil... Men nu må vi se, hvordan det går den første (hvis den kommer med).
Tak for opmærksomheden, anyhow.
Avatar billede snowball Novice
25. oktober 2007 - 18:56 #6
Det er netop det vi er ved at rydde op i. Flash kategorien vil i fremtiden også kun komme til at bestå af 1 kategori fordi, som du også selv skriver, at så godt som alle spørgsmål stilles i den samme kategori.

Som det er lige nu, er der over 50 kategorier der står til at blive fjernet. Primært fordi der er for specifikke eller ligger gemt for langt væk.
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2007 - 18:56 #7
Okay, det lyder fornuftigt :)
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2007 - 18:57 #8
(Og rart endelig at få slettet de unødvendige Flash-kategorier.)