Avatar billede mdarken Nybegynder
21. oktober 2007 - 02:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

oprettelse af ønskeliste

Hej
Jeg skal lave en ønskeliste til et bryllup og jeg har lavet en masse tables, der er klar til at blive udfyldt. Det centrale i ønskelisten er at man kan vælge "det vil jeg købe" og indtaste navn. Derefter vil der det aktuelle ønske været streget ud efterfølgende. Jeg mangler noget hjælp hvordan man laver denne strege-ud funktion efter man har valgt en gave. Nogen der kan hjælpe. martindarken@gmail.com
Avatar billede swiatecki Novice
21. oktober 2007 - 02:19 #1
Uhm er det ren html ? - for så kan en burger jo ikke gå ind på siden og vælge det, der skal du have noget database indover.. (skriv hvis det er tilfældet)

Hvis du selv opdaterer siden(?) så det bare

<**p **style="**text-decoration:** line-through">text-decoration example 2</**p**>
(Fjern *'erne fra det)
<p style="text-decoration: line-through">text-decoration example 2</p>
Avatar billede mdarken Nybegynder
21. oktober 2007 - 02:35 #2
Ja, jeg vil gerne have noget database indover men aner ikke hvordan, det tager vel for langt tid at forklare?
Avatar billede mdarken Nybegynder
21. oktober 2007 - 02:36 #3
Og så vil jeg gerne have at systemet selv "streger ud" når man har valgt en gave
Avatar billede roenving Novice
21. oktober 2007 - 05:17 #4
Hvad giver din udbyder af muligheder for noget serverside ?-)

-- ud fra det spørger du i den relevante kategori (sikkert php eller asp !-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. oktober 2007 - 13:34 #5
Som ligger her:

ASP - http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/ASP/

PHP - http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/PHP/

Men vælg kun én af kategorierne (den som passer til det din udbyder stiller tilrådighed).
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. oktober 2007 - 13:36 #6
Eller her hvis du ikke vil lave noget selv, eller kun vil lave en lille smule:

ASP - http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/ASP/

PHP - http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/PHP/