Avatar billede mkri Nybegynder
20. oktober 2007 - 13:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sheets med diagrammer og tekst skal ud som html sider

hej

jeg har nogle diagrammer på forskellige ark som jeg vil have automatisk ud som html sider. kan det lade sig gøre og i så fald er det noget der kan gøres automatisk hvert 15 minut da nye data hentes ind i mit regneark hvert 15 minut og derfor bliver mine diagrammer også ændret hvert 15 minut...
Avatar billede mkri Nybegynder
22. oktober 2007 - 07:55 #1
Er der virkelig ingen der kan hjælpe mig med dette ???
Avatar billede kedde65 Praktikant
24. oktober 2007 - 15:10 #2
Hmmmm - nej det kan ikke ummidelbart lade sig gøre, men der findes systemer der kan gøre det :-) SQLServer Reporting Services er beregnet til netop den slags...

/Christian
Avatar billede mkri Nybegynder
02. november 2007 - 11:44 #3
Jeg er selv ved at lave en løsning som jeg kan bruge.

arket printer ud til en virtuel printer som printer arket ud som en jpg billede.

så kan man bare lave en hjemmeside der henter dette billede..

lidt bøvlet men det kan lade sig gøre.

jeg lukker spørgsmålet nu..