Avatar billede fjorbak Forsker
18. oktober 2007 - 22:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

indsætte navn i titel linie

Hej gutter

nogen der ved hvor man sletter og indsætter navn i titellinien på ie 7

jan
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
18. oktober 2007 - 22:56 #1
Erhm..
Hvad mener du helt præcist?

Altså vil du have forskellige navne oppe i den titellinje hvor der ex. st¨r "Eksperten | Programmer :: mm.."?
Avatar billede fjorbak Forsker
18. oktober 2007 - 23:02 #2
Titellinien er den blå linie foroven i alle programmer og der kan man indsætte et andet navn men kan ikke huske hvor dan det gøres
jan
Avatar billede trav4u2 Novice
19. oktober 2007 - 00:23 #3
Avatar billede fjorbak Forsker
19. oktober 2007 - 08:48 #4
Jeg er ikke sikker men er det ikke den første linie i dit dokument, der overføres, men hvis det er rigtigt hvilken linie i regedit er det i.

jan
Avatar billede trav4u2 Novice
19. oktober 2007 - 12:56 #5
På bjælken står der:
1. Det hjemmesiden har anført mellem Title tags
2. En bindestreg
3. Microsoft Internet Explorer

Det er det sidste hack’et ændrer.

I regedit klikker du dig bare, via ”+”’erne frem så du står i
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main

Når “Main “ er markeret i venstre side, højreklikker du på højre side og vælger Ny … Strengværdi
Den giver du navnet “Windows Title” (Uden anførselstegn)

Derefter højreklikker du på den nye strengværdi, vælger rediger og skriver det du vil have frem på bjælken i “Værdidata”

Hvis du ikke er fortrolig med regedit, så vær forsigtig!
Laver noget forkert kan du risikere at maskinen ikke vil starte.
Avatar billede fjorbak Forsker
19. oktober 2007 - 15:03 #6
Ja du har ret men kunne ikke huske hvor det var tak