Avatar billede cambria Nybegynder
18. oktober 2007 - 13:47 Der er 5 kommentarer

limewire til mac

jeg var vant til at bruge limewire uden problemer på min gamle computer(acer), men det fungerer ikke på min macbook. jeg kan godt bruge programmet, dvs. søge osv., men jeg kan ikke downloade sangene. der sker altså ikke noget, når jeg trykker "download" eller dobbeltklikker. er der nogen, der ved, hvad jeg skal gøre for at få det til at fungere?
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2007 - 22:36 #1
Mon ikke du har en firewall eller andet der blokerer?
Lidt hjælp her: http://www.limewire.org/wiki/index.php?title=User_Cant_Connect
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
18. oktober 2007 - 23:50 #2
Det her er også til LimeWire/Gnutella - http://www.acquisitionp2p.com/ - og er meget bedre en LimeWire og Mac-only.
Avatar billede cambria Nybegynder
19. oktober 2007 - 00:11 #3
jo, det er præcis en firewall, den har fundet. men jeg kan ikke finde ud af at få den væk, heller ikke med hjælp fra siden. er som sagt ny ved min mac, så alt går ikke så stærkt(:

okay tak, men så vidt jeg kan se, er det ikke gratis. er det vel?
Avatar billede cambria Nybegynder
19. oktober 2007 - 00:15 #4
nej, jeg læste forkert. er igang med at få det til at virke nu, og det virker lige så overskueligt som limewire. mange tak(:
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2010 - 18:32 #5
Spørgsmålet kan lukkes ;)