Avatar billede hedemann Nybegynder
16. oktober 2007 - 11:19 Der er 3 kommentarer

Download af fil til klient

Jeg skal bruge hjælp til at løse flg. problem.

Har en SP der danner et udtræk fra en database og opdater et felt med datoen for udtrækket - dataene ligger nu i et dataset i min applikation (vb).

Via Response.ContentType = "application/octet-stream"  gives der mulighed for at gemme dataene lokalt. Men der kan ske det at brugeren klikker på fortryd så de valgte data ikke gemmes på klienten.

Og det er ikke muligt i Response.ContentType = "application/octet-stream" at teste på om der trykkes på fortryd. I så fald skulle et kaldt til en SP have fjernet udtræksmarkeringen.

Så er der nogle der har en ideen der kan bruges?
Avatar billede neoman Novice
16. oktober 2007 - 11:44 #1
Avatar billede montago Praktikant
16. oktober 2007 - 11:46 #2
man kan vel bruge ClientIsConnected ligesom i ASP

og kigge på om der nogensinde blev sent nogle data...
Avatar billede montago Praktikant
16. oktober 2007 - 13:27 #3
DOH... passer ikke...

HELE bufferen bliver fyldt og IsConnected har ingen indflydelse...