Avatar billede sijmonj Nybegynder
14. oktober 2007 - 15:52 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

sætte msn mail til at åbne i FireFox

Hej ville høre.. jeg har nemlig firefox som standard browser <3 .. men når jeg åbner mit msn og trykker på det lille brev ikon.. altså nå jeg vil ind på min MSN indbakke.. så åbner den i Internet explore.. wtf? nogen der ved hvordan jeg får den til at åbne i Firefox?
Avatar billede egzonrh Nybegynder
14. oktober 2007 - 16:22 #1
1. Åbn Windows Explorer
2. Funktioner
3. Mappeindstillinger
4. Filtyper
5. Find HTM, og tryk på "Skift" og vælg din browser (I dette tilfælde Mozilla Firefox)
6. Find HTML, og tryk på "Skift" og vælg din browser (I dette tilfælde Mozilla Firefox)

Eller også for at være mere sikker tryk på den her link: http://www.eksperten.dk/spm/781351

Det er ikke 100% det er pga. det her men bare prøv og hvis det alligevel ikke virker så bare skift tilbage i den browser HTM og HTML var på.
Avatar billede sijmonj Nybegynder
14. oktober 2007 - 16:37 #2
hmm kan ikke finde nogen steder hvor der står mappeindstillinger :S.. tror du ikke jeg kan få din msn så kan jeg lave noget fjernstyrning af min PC.. og så kan du gøre det for mig :)?
Avatar billede egzonrh Nybegynder
14. oktober 2007 - 18:55 #3
Hmm..Jo, men er det sikkert her at skrive sin msn?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
14. oktober 2007 - 21:16 #4
ved ikke :P.. har lagt min mail ind i en .txt fil her er link :

www.ziimx.zeekoo.dk/mail.txt
Avatar billede egzonrh Nybegynder
16. oktober 2007 - 14:36 #5
Hmm. Har tilføjet dig, men du er ikke så meget på. Eller faktisk har jeg ikke set dig på siden jeg tilføjede dig. Hvornår kan du logge på? Hvad tid på dagene logger du normalt på?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
16. oktober 2007 - 23:18 #6
mit internet har været nede.. :).. men er på igen :D
Avatar billede egzonrh Nybegynder
17. oktober 2007 - 00:57 #7
Godt:D.
Avatar billede sijmonj Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:49 #8
Egzonrh kan du ikke hjælpe mig kan ikke få det til at virke ?
Avatar billede egzonrh Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:06 #9
Jeg har lige fundet ud af at den samme problem har min storbror også på hans computer. Jeg prøver at lave det på hans computer, og når jeg har fundet ud af hvordan man gør det, skriver jeg.
Avatar billede sijmonj Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:41 #10
okay takker :)
Avatar billede egzonrh Nybegynder
18. oktober 2007 - 15:01 #11
Læs lige det her. Det kan måske hjælpe. Der står at man skal downloade en plugin:

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070619103327AAEXpjc
Avatar billede sijmonj Nybegynder
18. oktober 2007 - 18:10 #12
Super :D takker for det.. nu virker det :P
Avatar billede egzonrh Nybegynder
18. oktober 2007 - 18:47 #13
Altså, åbner det med Firefox nu?
Avatar billede egzonrh Nybegynder
18. oktober 2007 - 18:59 #14
Skriver lige hjemmesiden: www.stuffplug.com

Bare for sikkerheds skyld hvis answers.yahoo.com hjemmesiden ikke virker mere.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
18. oktober 2007 - 19:00 #15
Smider lige et svar:D
Avatar billede sijmonj Nybegynder
18. oktober 2007 - 19:29 #16
jah man sku bare downloade det der stuffplug.. og så ind i options og vælge at den sku åbne i ens default browser :) tak for hjælpen
Avatar billede egzonrh Nybegynder
18. oktober 2007 - 20:13 #17
Iorden:D