Avatar billede andersnk Nybegynder
12. oktober 2007 - 13:46 Der er 1 løsning

Wacom Intuos3 driver-indstillinger "forsvinder"

Jeg arbejder som IT-supporter for et firma hvor vi har ca. 10 Wacom Intuos 3 penne i brug hver dag. Vi har et problem, specielt med to af dem, men nogen gange også med andre af dem. Nogen gange forsvinder indstillinger til pennen midt i at man sidder og bruger den. Dvs. lige pludselig bliver mapningen af pennen som den ville være hvis der ikke var installeret nogen driver. Vi kan gå ind og konfigurere i Tablet menuen i kontrolpanel, men det har ingen indflydelse på funktionaliteten.
Hvis vi afinstallere driverne og installere dem igen, kan vi indstille den og så virker den indtil ovenstående sker igen.
For de to af computerne sker dette måske 4-5 gange HVER DAG!!
Computerne er helt nye IBM T60'ere og de programmer de bruger mest er Adobe Photoshop, Adobe Illustrator og QuestPDM.
Vi bruger de nyeste drivere; hvad kan problemet være?

Pft.
Avatar billede andersnk Nybegynder
14. november 2007 - 11:13 #1
Pga. manglende svar lukker jeg dette.