Avatar billede chris535 Nybegynder
11. oktober 2007 - 23:58 Der er 2 kommentarer

Ændre i cookies

Hey.

Jeg skal ha ændret en værdi i en cookie, nogen der kan komme med et eks...?

Jeg har prøver:
1.
HttpCookie userCookie = Request.Cookies["ihfLogin"];
userCookie["loggedIn"] = "false;";

2.
Request.Cookies["ihfLogin"]["loggedIn"] = "false";

Men de ser ikke ud til at virke.

På forhånd tak.

Chris
Avatar billede neoman Novice
12. oktober 2007 - 00:29 #1
Kan ikke lige hjælpe dig med den der, men har du overvejet at bruge forms.Authentication ? Den gør jo stort set det samme som din cookie ting, og har et par nice nemme features som automatisk redirect default<->login osv ? (og jeg taler altså ikke om membership provideren)
Avatar billede neoman Novice
12. oktober 2007 - 00:34 #2
og kontrollen LoginStatus virker med forms authentication (dvs alt det som du selv har stablet op på benene i det forrige spørgsmål er en indbygget freebie fra ASP.NET) :)