Avatar billede popstar Nybegynder
09. oktober 2007 - 12:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Film skal vises i mediaplayer og ikke i browseren

Hej

Når jeg klikker på et fx .avi link åbner den videoklippet i "Medier" i IE, men jeg ønsker at den bare skal bruge Media Player. Hvordan gør jeg det?

Jeg bruger IE 6.
Avatar billede lx2ba Novice
15. oktober 2007 - 13:13 #1
Er det ikke bare et spørgsmål om at indstille i:
Windows-explorer -> Funktioner -> Mappeindstillinger -> Filtyper,
og så angive hvilket program, der skal benyttes (til f.eks. avi-filer)!
Avatar billede popstar Nybegynder
15. oktober 2007 - 19:01 #2
jo - næsten - send mig et svar så får du point!
Avatar billede lx2ba Novice
15. oktober 2007 - 23:09 #3
Hvad var da løsningen?
Ja, tak!
Avatar billede popstar Nybegynder
16. oktober 2007 - 08:13 #4
Hmmm... Jeg kunne nulstille medierindstillerne. Det gøres ved at klikke på ikonet "Medier", så venstre menu kommer frem. Herefter klikkes på Medieinstillinger.