Avatar billede donslund Nybegynder
08. oktober 2007 - 10:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tekst skjules i IE6.0 indtil det markeres

Tekst skjules i IE6.0 indtil det eventuelt markeres med musen?

Andre der har oplevet dette og hvad skyldes det?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. oktober 2007 - 13:26 #1
Kan du forklare problemet lidt nærmere?
Hvordan markérer du en tekst, som du ikke kan se?
Avatar billede donslund Nybegynder
08. oktober 2007 - 15:13 #2
Teksten står der, men det er som om der ligger noget oven på og dækker for det.
Hvis jeg markerer teksten der hvor den bør stå, så vises den som markeret tekst.

Og nej, den er ikke samme farve som baggrunden.
Avatar billede vejmand Juniormester
08. oktober 2007 - 15:40 #3
Er det et pludseligt opstået problem?

Hvis ja, så prøv med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
08. oktober 2007 - 15:45 #4
Jeg har selv oplevet problemet på enkelte sider dengang jeg stadig kørte 6.0 - har aldrig fundet ud af hvad, men vil gå ud fra der er noget CSS af en art på de sider der fungerer mærkeligt. Når først teksten var blevet valgt, stod den der fint, selv når jeg afmarkerede igen.

Det er tvivlsomt det er et systemproblem.
Avatar billede vejmand Juniormester
08. oktober 2007 - 15:50 #5
Ja forresten, er det på alle sider, eller "bare" nogle bestemte sider den er gal?

Du kan evt. også prøvet at ændre tekststørrelsen, det kan muligvis hjælpe.
Vis -> Tekststørrelse -> Vælg størrelse
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2008 - 03:16 #6
Er problemet løst?
Avatar billede donslund Nybegynder
10. januar 2008 - 18:55 #7
Om ikke andet er det i hvert fald længe siden.