Avatar billede nikki_el_loco Nybegynder
08. juni 2001 - 23:30 Der er 4 kommentarer

DVD regionskoder

Er der nogen der ved, om man kan gøre Panasonics DVD-afspiller model DVD-RV31 kodefri?
Jeg er mest interesseret i remote opdateringer, men...
Alt har jo interesse, da det blot gælder om at få gjort dyret kodefrit!!!
Avatar billede madskp Nybegynder
08. juni 2001 - 23:35 #1
kig lige på www.codefree.dk der kan du købe noget til den
Avatar billede makse Nybegynder
08. juni 2001 - 23:58 #2
Der er jo stadigvæk rimelig ny, så der findes ikke meget info om det emne.
Men prøv at følge med i tråden på http://www.dvd.reviewer.co.uk/forums/thread.asp?Forum=176&Thread=37385
Avatar billede madskp Nybegynder
09. juni 2001 - 00:00 #3
Åh ja jeg tænkte mig ikke loige om. Jeg regnede med at den var en del af den øvrige RV serie fra Panasonic (RV 20, 40, 60)
Men der kommer helt bestemt en løsning til den!
Avatar billede madskp Nybegynder
17. juni 2001 - 14:38 #4
Prøv at kigge på www.codefree.dk/da nu. Der er kommet en modifikation til dettte apperat!