Avatar billede Sweet1 Nybegynder
04. oktober 2007 - 20:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Winamp og portable devices

Hejsa

Har lige fået mig en ekstern harddisk på 750 GB, og har på den bla. lagt en del af mit musik.

Så koblede jeg den fra, og da jeg satte den til igen poppede winamp op og spurgte om den skulle bruge den som musikmedie, og jeg tænker ja gør bare det, MEN nu scanner winamp hele den eksterne harddisk for musiknumre, og jeg skal vente på den bliver færdig.

Så spørgsmålet er, hvordan får jeg den portable device fjernet fra winamp så den ikke gør dette ?

/Sweet1
Avatar billede madsrosborg Nybegynder
06. oktober 2007 - 18:16 #1
lav en playlist med ALT dit musik på, hold den opdateret med de nye sange du får.. Afpil playlisten når eksterne er sat til.. Eller hent sangene ned i musik biblioteket..
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
10. oktober 2007 - 00:23 #2
Tror du har svaret på noget forkert, for det er når winamp opdager min eksterne hd, så vil den adde den som et portable drive fordi jeg kom til at sige ja til at winamp kunne bruge den, så nu læser den directory af hd'en hver gang og DET gider jeg ikke vente på.

/Sweet1
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
21. december 2007 - 04:16 #3
Nå ingen svar som kunne bruges :(