Avatar billede morrison Nybegynder
08. juni 2001 - 21:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Link knapper på side til dokument indsat med IFRAMES på samme side?

Jeg har lavet en side med en menu der bygger på en række knapper lavet som gif filer. Midt på siden har jeg lavet et felt som jeg ønsker skal vise forskellige HTML filer, når der trykkes på knapperne. Jeg har ikke mulighed for at brug ASP og kan altså ikke bruge include filer til at beholde den samme menustruktur mens jeg udskifter noget af indholdet på siden. Jeg har derfor valgt at bruge IFRAMES tag\'et, men jeg kan ikke finde ud af at få de forskellige knapper til at pege på en side der skal åbne inden i den side jeg vil beholde på skærmen. Er der et andet tag man skal bruge end <A href... eller hvordan virker det?
Avatar billede fomse Nybegynder
08. juni 2001 - 22:16 #1
Hej morrison

Du skal give din iframe et navn (name=\"eks\"), og så skal dit link pege på det navn (<a href=\"dinhtml.html\" target=\"eks\")

Fomse:-)
Avatar billede morrison Nybegynder
09. juni 2001 - 01:06 #2
Tusind tak Fomse. Det virker som det skal.
Avatar billede fomse Nybegynder
09. juni 2001 - 01:19 #3
Sku´ det være en anden gang

Fomse:-)