Avatar billede rocky Nybegynder
04. oktober 2007 - 13:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Explorer skjuler automatisk menulinjen

Lige som man kan automatisk skjule proceslinjen, så er min Explorer menulinje med standardknapper og adressefeltet, blevet skjult indtil jeg flytter musen op til bjælken..

Hvordan får jeg denne feature væk? :)

tak på forhånd
Avatar billede darrich Novice
04. oktober 2007 - 14:10 #1
Du skriver ikke version af IE?
Højre klik på baren, når den er fremme og vælg lås værktøjslinier.
Avatar billede rocky Nybegynder
04. oktober 2007 - 14:15 #2
version 6.029..
den er allerede låst, har prøvet at låse den op, men det virker ikke
Avatar billede vejmand Juniormester
04. oktober 2007 - 15:01 #3
Måske du er kommet til at aktivere fuldskærm?

Prøv at taste F11
Avatar billede rocky Nybegynder
04. oktober 2007 - 15:24 #4
ja, jeg prøvede også lidt frem og tilbage med F11, men det virkede ikke. Jeg har dog nu genstartet pc'en og nu virker det, formendtlig en lille explorer flaw det ikke ville som jeg.
Takker dog for svarene