Avatar billede dansekongen Nybegynder
03. oktober 2007 - 09:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MP3 afspiller med god batteri

Hej eksperter

Jeg er på jagt efter en god mp3/wma afspiller til damen, som har et super batteri der holder længe. Jeg tænkte på en ipod mini, men har hørt at efter et halv års tid så rækker batteriet ikke længere end et par timer. Det skal siges at den kun skal afspille musik, ingen billeder eller film. Det skal være en som kan oplades og ikke med de normale AAA batterier.

håber i har nogle gode forslag, takker på forhånd =)
Avatar billede komputerdk Mester
03. oktober 2007 - 11:00 #1
Sonys modeller har normalt meget lang levetid på batteriet..

men ellers kan de fleste foner afspille mp3...
Avatar billede killer_bee Nybegynder
03. oktober 2007 - 12:20 #2
Jeg har selv en creative men en af de gamle modeller fordi jeg nemlig ville have en med AAA batteri.. nemmere at udskifte hvis man lige er 'flad' midt i byen .. men min kæreste har fået sig en Creative Xen Stone Plus ... den er lille og tror holder fint nok.. men hun har ikke haft den længe nok for at kunne sige om den er god.

min gamle holder 10 timer+...
og den nye står der holder 9,5 timer... de plejer være god til at skrive korrekte tider ..

http://sg.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=16696&nav=1

iPod er bare for poppet for min smag + syns det er noget pis at de laver det om til deres egen format så man skal bruge iTunes til at overføre ..
Avatar billede guldmand Nybegynder
03. oktober 2007 - 15:16 #3
køb en ipod. hvis batteriet laver bøvl efter 6mdr, ja så kan du jo bare bytte den, da der umiddelbart jo er 2års garanti på?! :)

ipod for the win
Avatar billede hjaelp-soges Nybegynder
03. oktober 2007 - 16:45 #4
Er der så Garenti, på Batteriet ? da jeg har betalt 999 ekstra i forsikringsprimie. Da et nyt batteriskift koster alene 1000 kroner, og jeg har allerede fået skiftet hovedtelefonerne ud, de alene ville have kostes mig 299 kr.
Avatar billede lzs Nybegynder
03. oktober 2007 - 18:04 #5
Hvad for et prisleje snakker vi?
Jeg vil anbefale dig en creativ zen V (evt plus), min kan i hvert fald holde strøm længe.
Avatar billede dansekongen Nybegynder
04. oktober 2007 - 11:47 #6
Hej tak for svarene, jeg har fået anskaffet mig en mp4 med 4Gb til 550,- og så må jeg bare se hvordan det ser ud om et ½ år, prisen for de afspillere er sikkert også nedsat til den tid.