Avatar billede thomaspape Nybegynder
29. september 2007 - 23:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af www.byggeside.dk

Hej alle

Jeg ønsker en vurdering af mit site www.byggeside.dk - siden er i CMS postnuke / php og jeg er ikke den store programmør, men har alligevel fået strikket siden sammen. Men jeg synes rent layout mæssigt, at den mangler lidt professionalisme - jeg har søgt efter andre themes, men har ikke fundet et der bare lige er det rigtige.

Hvis der er en der har en god ide til et godt theme (autotheme) eller gode ideer til udvikling af siden er jeg lydhør.

vh Thomas
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
30. september 2007 - 02:26 #1
Hej Thomas.

Jeg synes personligt at den er meget fin og overskuelig som den er nu. Ville ikke gøre så meget mere ud af desginet...
Avatar billede ladyhawke Novice
30. september 2007 - 14:44 #2
Synes heller ikke du skal ændre på design. En siden med mange informationer kan meget let blive uoverskuelig, hvis man laver for meget "støj" ved siden af.
Det er også meget nemmere at læse de enkelte informationer, når siden generelt er "rolig" at se på.
Avatar billede thomaspape Nybegynder
30. september 2007 - 17:58 #3
Jamen foreløbig tak for de pæne ord. Men er nok bare selv blevet for træt af at se på siden og synes den mangler lidt facelift........
Avatar billede rynke10 Novice
01. oktober 2007 - 12:48 #4
Jeg synes det er en fin side, men menuen øverst til venstre irriterer mig. Modsat de andre menuer, ændrer cursoren sig ikke og det kan så være svært at se hvilket menupunkt man egentlig befinder sig på.
Baggrundsfarven ændrer sig, men meget lidt. Jeg ville lave det lidt mere tydeligt hvilket punkt musen står på. :-)
Så ville jeg lave lidt mindre luft over og under det grønne banner. Det skubber meget af teksten ned ad siden, så man ikke kan se ret meget uden at scrolle.

De små billeder du har ud for teksten på siden, de har hvid som baggrund. Din baggrund på siden er en smule grå, altså kan man se en hvid "kasse" omkring billederne. Du kunne ændre billederne så de har samme farve som din baggrund, så falder de mere ind i siden og virker ikke som kasser.
Det er fint at du ikke har brugt 15 forskellige farver der ikke passer sammen, det bliver hurtigt alt for vildt. Men en enkelt farve mere vil nu ikke gøre noget, sådan en der passer sammen den du har til teksten. Dine overskrifter er med hvid tekst på en grå/sort baggrund, selve teksten under har samme farve som den bjælke.

Det var hvis du absolut vil lave lidt om ;-)