Avatar billede zyxes Nybegynder
27. september 2007 - 11:10 Der er 4 kommentarer

Internet Explorer kan ikke vise websiden

hej..

Jeg har et meget irriterende problem..
Jeg har en trådløs router, linksys wrt54gl. Hvis jeg bruger internet med kabel kører det fint men hvis jeg skifter til trådløs kan der være nogle sider hvor jeg får meddelsen :Internet Explorer kan ikke vise websiden. som jeg godt kunne se med kablet forbindelse. min net udbyder er stofanet. Hvad er der lige man skal trykke på for at få det til at virke..

mvh
Avatar billede rene37 Nybegynder
27. september 2007 - 22:54 #1
Det lyder til at din trådløse forbindelse er ustabil. Du kan prøve at opgradere til den nyeste firmware, hvis det ikke virker kan du prøve at skifte kanal.
Avatar billede zyxes Nybegynder
28. september 2007 - 08:08 #2
Jeg har prøvet med forskellige firmware. nu har jeg også prøvet alle kanaler. Det skal siges jeg er lige flyttet og der varr ingen problemer med min tidliger adresse\isp.. har måske mistanke rettet på stofanet, men kan så ikke forstå at alt virker hvis jeg bruger kablet i routeren
Avatar billede rene37 Nybegynder
28. september 2007 - 21:17 #3
Står din trådløse router i nærheden af pc'en ?
Avatar billede zyxes Nybegynder
29. september 2007 - 08:54 #4
Ja den står i samme rum. De har endda stået lige op og ned af hianden. Nogle sider som netbank og andre virker altid. Og internettet kører stabilt over det trådløse men som sagt er der nogle sider hvor jeg får ovennævnte fejlmeddelse. Putter jeg så stikke i kan siderne godt vises. Men jeg kan godt ligge på omkring 700kb/s download over trådløs.