Avatar billede htmlkongen Novice
27. september 2007 - 11:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Heste vædeløb?

Under danske spil under Dantoto kan jeg fint se hestvædeløb - også når jeg trykker på 200 % - men jeg kan ikke dobbelt klikke i vinduet og så det bliver fuld skærm?

Hvordan gør jeg det? Det bliver afspillet i WMP
Avatar billede rene37 Nybegynder
27. september 2007 - 22:57 #1
I WMP er der et lille ikon nederst i højre side med en pil op ad. Det er beregnet til at skifte til visning i fuld skærm. Når du vil retur trykker du bare esc.
Avatar billede htmlkongen Novice
04. oktober 2007 - 12:09 #2
Installerede 11 ´eren så virkede det :-) Tak anyway