Avatar billede larsjessen Nybegynder
26. september 2007 - 13:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows Media player 11

Har opdateret til version 11. Billeder/videofiler jeg gemmer i en mappe vises kun med ikon og ikke et billede af indhold, hvad det gjorde tidligere. Har sat den til store ikoner og syntes jeg har prøvet alt. Kører med XP home. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede z4nd3r Nybegynder
26. september 2007 - 21:43 #1
vil du have vist billeder af på mapperne eller hvad mener du?
Avatar billede larsjessen Nybegynder
27. september 2007 - 16:00 #2
Hvis jeg gemmer en MPEG fil i en mappe, så vises den med player logo. Normaltvis så vises der et billede af en el af filmen så man let kan se hvad der er i den.

Lars
Avatar billede z4nd3r Nybegynder
27. september 2007 - 19:27 #3
Det er åbenbart kun ved .wmv filerne et billede vises, måske det har noget at gøre med at det er microsofts eget format...
Avatar billede larsjessen Nybegynder
28. september 2007 - 09:55 #4
Nej wma-filer vises heller ikke med billede. Tidligere blev alle vist med billede.
Avatar billede z4nd3r Nybegynder
28. september 2007 - 17:57 #5
Ja du har ret... det er kun .AVI der ikke vises noget ved... så må jeg sgu melde pas... :'(