Avatar billede darkma Nybegynder
24. september 2007 - 17:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TV tuner fra ASUS

Hey

Jeg har en billig tv tuner fra Asus "My camera u3000". Den kan både digitalt og analog. Jeg optager selv i digital, men hvis der kører en film på tv2 hvor der er undertekster bliver de ikke vist på min computer og heller ikke hvis jeg optager den. Men der er fint undertekster på mine andre kanaler. Nogle der har en ide om hvad det kan være?
Avatar billede fuglen1 Novice
28. september 2007 - 07:56 #1
Er du sikker at det program du bruger understøtter dvbsubtitles?
hvis ikke er der ingen undertekster
er det det samme på dr1? da underteksterne på dr1 os udsendes som dvbsubtitles
hvor imod underteksterne på dr2 er faste.

Derudover er undertekterne på svenske dvb-t kanaler er brændt ind i blledet
For at kunne optage med undertekster skal der optages i ts format
Avatar billede darkma Nybegynder
28. september 2007 - 10:24 #2
Der er fint undertekster på dr1.
Avatar billede trav4u2 Novice
07. oktober 2007 - 18:42 #3
Jeg tror du skal have fat i en anden stick for at få undertekster.
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9938&PN=1

Jeg går ud fra, at din stick hedder Cinema og ikke camera :-)
Avatar billede darkma Nybegynder
07. oktober 2007 - 21:55 #4
Tak for linket. Det kunne jeg bruge :-)
Avatar billede trav4u2 Novice
08. oktober 2007 - 01:41 #5
Helt fint!
Så smider jeg et svar :-)