Avatar billede erlandsen Seniormester
23. september 2007 - 21:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

nokia pc suite og windows installer

jeg kan ikke installere nokia pc suite på min win xp af en eller anden årsag og nokia kan ikke hjælpe mig.

når jeg forsøger at instl. får jeg en fejl der siger at der er noget galt med min win installer og herefter afbrydes instl.

jeg har herefter afinstalleret win installer og inst. den igen. herefter har jeg instl. et andet program uden problemer - men når jeg forsøger at instl. nokia pc suite igen - få jeg igen besked om at der er et problem med denne windows installer pakke og at instl. mislykkedes...

jeg har forsøgt med den medsendte ver. 6.83 og den seneste på nettet - uden held.

jeg har opdateret xp med sp3 - også uden held.

inden jeg skifter tilbage til ericsson igen - hvor jeg havde et udmærket program til at synkronisere min tlf. med Outlook - vil jeg høre om nogen her har en god ide...
Avatar billede erlandsen Seniormester
23. september 2007 - 21:17 #1
korrektion: jeg kunne godt opdatere med sp3 - men det hjalp ikke så jeg kunne instl. nokia pc suite
Avatar billede azerty Juniormester
23. september 2007 - 21:39 #2
SP3 ?! Er den kommet???
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2007 - 22:26 #3
Nope!
Der findes ganske vist en SP3 på nettet, men er man ved sine fulde fem så installerer men den ikke.
Den er nemlig ikke andet end en gang adware, spyware og virus samlet i en pakke.
Avatar billede erlandsen Seniormester
24. september 2007 - 07:21 #4
nogen der har et seriøst svar?
Avatar billede azerty Juniormester
24. september 2007 - 13:40 #5
Ikke om Nokia, men det er da i allerhøjeste grad "seriøst" for alle, der måtte læse dette spørgsmål, at demontere forestillingen om, at der skulle være en XP SP3 - især når der ligger en "fidus_SP3" på nettet med  spyware mm.
Avatar billede erlandsen Seniormester
24. september 2007 - 16:33 #6
nu kunne jeg bare ikke se hvad det havde med nokia pc suite og windows installer at gøre...
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2007 - 20:09 #7
erlandsen du fik såmnænd et seriøst svar!
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2007 - 20:10 #8
Men skærer det gerne ud i pap:
SP3 til XP er ikke kommet endnu. Så gendan til før du installerede SP3 og prøv igen.
Avatar billede erlandsen Seniormester
24. september 2007 - 23:35 #9
svar