Avatar billede neess Nybegynder
21. september 2007 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

udskrive løbende tekst med ajax

Jeg har en tabel på min side.
I den celle vil jeg gerne udskrive en tekst løbende som den bliver hentet ud.
lige som hvis man brugte respone.write response.flush

Men her kan jeg jo så ikke rigtigt ligge det ind i min celle.

Kan man gøre det smart med en form for ajax panel eller?
Avatar billede januskh Nybegynder
05. november 2007 - 23:04 #1
Undskyld jeg siger det, men du har ikke rigtigt forklaret problemet. Er det en form for chat funktion, som du vil lave?
Avatar billede neess Nybegynder
06. november 2007 - 08:38 #2
Nej det var en tæller som vidste hvor mange nyhedsbreve der blev sendt. som status.

Men jeg løste det ved at sætte en tråd igang, som herved gemmer i en cache.

Her efter har jeg sat et update panel ind i cellen, som henter værdien ud fra cachen.
Avatar billede neess Nybegynder
31. januar 2008 - 07:50 #3
ikke aktuelt længere. løsningen blev et update panel i ajax, som indlæste en variabler hvert sekund.