Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. juni 2001 - 01:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Et lille bitte forslag ...

Hey all :-)

Jeg synes der burde være sårn en

\"Der er # brugere der abbonnerer på denne kategori.\"

ting under \"Opret spm.\".

Jeg sidder nemlig lige og har et spm. om Regular Expressions og så ville det jo være mest oplagt at stille det i Programmering: RegExp, men jeg har lidt på fornemmelsen at der ikke er særligt mange tilmeldt den og derfor stiller jeg det istedet i ASP da jeg ved der er MANGE tilmeldt den kategori.

Hvad synes i ?

Og admin, det burde være hurtigt at lave så kan vi ikke for EEN gang skyld få et forslag gennemført meget hurtigt ? - vel og mærke at i andre brugere synes om forslaget.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
08. juni 2001 - 01:39 #1
God ide...

Og hvad med \"linkgeneratoren\" hvad sker der med den??
Avatar billede astalavista Nybegynder
08. juni 2001 - 01:55 #2
Lyder som en fed ide.

/A
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. juni 2001 - 01:58 #3
synes at en velfungerende søgemaskine er vigtigere.
Så >>kunne<< det være at man slap for fx. 17 \"Hvordan formatterer man\".. eller hvad vi nu stiller en masse ens af dagligt ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. juni 2001 - 02:02 #4
annikadk:> Mjae .. men det er en større ting ..det er det her ikke :o)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
08. juni 2001 - 02:04 #5
Annika>> HELT enig, men det tror jeg de fleste har opgivet..

Det er efterhånden MEGET lang tid siden søgemaskinen har virker ok, jeg tror det var helt tilbage da eksperten kørte på ASP...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. juni 2001 - 02:06 #6
t.p.:> yeps .. det var de gyldne tider da Eksperten kørte på ASP *host* (ikke slå for hårdt *G*)
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. juni 2001 - 02:08 #7
Mange bække små.....
(og dermed mener jeg flere ting... mange småting + mange ens spr.)

Well.. måske mange har opgivet, men jeg er i en periode - kald mig bare bitch - hvor jeg ikke giver svare på det samme igen og igen... (jaja.. jeg er nok ikke den største svarer, men...)

Selv prøver jeg at finde svar på nogle ting, men oftest opgiver man når man har kigget 100 ud af 356 igennem og intet funker.

Nat med jer Gutter..
Vil nok smutte i seng, eftersom jeg vil lokke manden ud på tidlig morgentur, så vi kan spise morgenmaden ude i naturen - om vejret er med os :))

Annika
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
08. juni 2001 - 02:12 #8
>>om vejret er med os :))

Hvor får du alt den optimisme fra??
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
08. juni 2001 - 02:12 #9
Nårh ja, godnat..
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. juni 2001 - 02:16 #10
Er jo opvokset på solskins-øen, hvor man kan sådanne ting, modsat herovre i det grå...

Men mon ikke hvis jeg stille noget cola i vinduet til vejrguderne, at det så lykkedes ??

Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
08. juni 2001 - 02:26 #11
annikadk>> Prøv at gætte hvem der også har boet side om side med krøllebølle fra han var 1 til 7år??

Bornholm styrer.. (ville have skrevet noget bornholmsk, men det er sq liidt sværk at _skrive_)
Avatar billede bbs Nybegynder
08. juni 2001 - 08:22 #12
Jeg mener nu også at det er vigtigt at søgemaskinen virker.
Da jeg er træt af \"Hosting\" spørgsmålene, hvor en eller anden søger enten PHP eller ASP hosting gratis.

Dog mener jeg at en forholdsvis \"lille\" opgave som denne burde komme før, da det er en god idé!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. juni 2001 - 13:41 #13
lukker