Avatar billede ilsl Nybegynder
17. september 2007 - 04:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logon på netværk via batch

Hej alle

Jeg har fået installeret min printer på en server, og min computer på et andet domæne.

Nu har jeg så det problem at hver gang jeg skal printe, skal jeg logge ind på printerserveren, før end at jeg kan printe... :(

Er der en måde hvorpå  jeg kan lave en batchfil eller liggende som kan logge ind for mig, istedet for at jeg skal skrive brugernavn og password hver gang

p.s. det er ikke muligt at ændre domænenavnet, da der er andre ting tilsluttet til serveren!

håber der er nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede ilsl Nybegynder
18. oktober 2007 - 19:01 #1
har opgivet
Avatar billede ilsl Nybegynder
18. oktober 2007 - 19:01 #2
ok