Avatar billede simonhans73 Nybegynder
16. september 2007 - 11:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvornår lukkes en connection

Hej
Hvornår skal man lukke en connection til databasen.

Skal man åbne og lukke umiddelbart før og efter man henter noget fra databasen, eller skal bare åbne i toppen af ens script og lukke den nedderst på siden?
Avatar billede windcape Praktikant
16. september 2007 - 11:43 #1
Åben den (forbindelsen) hvor som helst, bare FØR du bruger den.
Den lukker automatisk når dit script er færdigt med at køre..

www.php.net/mysql_connect - alt sammen forklaret der.
Avatar billede simonhans73 Nybegynder
16. september 2007 - 14:10 #2
Skal man undgå at lukke og åbne den flere gange på en side og bare lade den stå åben hele siden ?
Avatar billede windcape Praktikant
17. september 2007 - 06:55 #3
læs mit link.
Avatar billede simonhans73 Nybegynder
01. oktober 2007 - 19:05 #4
Du må gerne lægge et svar..Der er vist ikke andre der vil komme med input om emnet
Avatar billede simonhans73 Nybegynder
28. december 2007 - 12:59 #5
lukker