Avatar billede jakobscafe Nybegynder
15. september 2007 - 16:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Medion MD98100 - genetabler notebook fra HD - hvordan?

Er der en særlig taste man skal trykke på for at starte genetablering af systemet til fabrikstilstand på en Medion notebook (MD98100 - Vista Premium) - jeg har et D-drev (Recovery) - hvordan igangsætter jeg en fabriksinstallation? Eller kan det kun gøres fra DVD'en?
Avatar billede strych9 Praktikant
15. september 2007 - 19:45 #1
Står det ikke på skærmen når du starter den op? omend bare kort..
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. september 2007 - 20:24 #2
Mig bekendt er der ikke gendannelsesdata på harddisk når vi snakker Medion.
Der er kun DVD muligheden.
Avatar billede osigaard Nybegynder
15. september 2007 - 22:23 #3
Hvis det er muligt at genetablere til fabriksindstillinger fra HD, på en Medion MD98100, mon det så ikke fregår af Brugerhåndbogen/Manualen?

Dette er da tilfældet for Acser.
Avatar billede jakobscafe Nybegynder
20. september 2007 - 17:17 #4
Hej - Jo, men manaulen var ikke tilgængelig. Når der findes en recovery partition er det vel fordi den skal bruges, jeg mener HP kan gendannes med F11 under boot.
Nå jeg brugte disken, og fandt altså ikke løsningen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2007 - 20:11 #5
lukketid så?
Avatar billede jakobscafe Nybegynder
23. oktober 2007 - 10:25 #6
Ja.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2007 - 18:50 #7
Kommentar: john_stigers
15/09-2007 20:24:10 Mig bekendt er der ikke gendannelsesdata på harddisk når vi snakker Medion.
Der er kun DVD muligheden.

Mit svar var jo korrekt???