Avatar billede alexbech Nybegynder
15. september 2007 - 12:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

load eksterne billeder, uden pop up

Hey har været inde og kigge lidt på http://www.bate.dk, og på forsiden er der en fed feature, når man klikker på billederne under latest feature. Bliver det loadet ind over selve siden.

Jeg har set den et par andre steder, og kunne godt tænke mig at have en selv.

Hvor og hvordan man skal starte ved jeg ikke. Har søgt en del, men kan ikke rigtig finde nogle steder hvor der er en tutorial / open source kode med det.

Har virkelig brug for det eller noget lign, gider ikke bare loade billederne i et pop-up vindue.

På forhånd tak
Alexander
Avatar billede the-exterminator Nybegynder
15. september 2007 - 12:58 #1
prøv på html.dk
Avatar billede alexbech Nybegynder
15. september 2007 - 13:03 #2
Der er ikke flash stuff derinde.

Det eneste man kunne bruge derinde fra (til dette) er lidt css kodning! Ved at lægge det som et seperat z-layer oven på den eksisterende side.
Avatar billede alexbech Nybegynder
15. september 2007 - 13:54 #3
Fandt selv svaret.
"Lightbox"