Avatar billede labamba Nybegynder
07. juni 2001 - 21:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Baggrund

Hej Eksperten

Hvad skal jeg gøre for at slette et billede som kom en på min computer da jeg besøgte en hjemmeside, og jeg kan ikke finde billedet på min maskine, og det kommer altid når jeg skal slukke min computer.

Hilsen
LaBamba
Avatar billede webmasterdk Praktikant
07. juni 2001 - 21:17 #1
prøv og søg efter Internet Explorer.bmp
Avatar billede repsac Nybegynder
07. juni 2001 - 21:19 #2
Er du sikker på at det ikke er din logow.sys-fil som du har ændret? - det er den fil der bliver vist når du lukker din PC ned ...
Avatar billede birkis Nybegynder
07. juni 2001 - 21:21 #3
Du sier \"det kommer altid når jeg skal slukke min computer.\"  Mener du akkurat dette?  At bildet kommer i stedet for \"Windows Lukker...\" eller \"Du kan nå slukke for din computer (eller hva det nå er på dansk)\"??

Eller mener du bare at det ligger som bakgrunn på ditt skrivebord?
Avatar billede repsac Nybegynder
07. juni 2001 - 21:21 #4
Et svar ... ;o)
Hmmm det må helt sikkert være en forkert kategori!
Det er absolut ikke noget forslag til eksperten.dk ... :)
Men nu er det her jo ...
Avatar billede repsac Nybegynder
07. juni 2001 - 21:23 #5
Hvis det er det som birkis skriver _er_ det logow.sys der er \"udskiftet\" ...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
07. juni 2001 - 21:25 #6
birkis >> windows har 2 slags BG billeder et bmp i normal desktop og et andet i active desktop!
hvis han så har et BG billede i normal mode, og active desktop er aktiveret vil kun kunne se det normale når windows logger på/af
Avatar billede zhark Nybegynder
07. juni 2001 - 21:28 #7
Prøv... hvis musen på det tidspunkt er \"levende\"? At h-klikke og gem. Så kan du se hvad billedet hedder og søge efter hvor det er?
Avatar billede birkis Nybegynder
07. juni 2001 - 21:32 #8
webmasterdk >> Nå ja...  Det kan jo være det er det han mener...  Jeg synes jo det var litt underlig at han hadde fått endret en av logo-filene...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
17. juni 2001 - 17:18 #9
labamba >> fandt du ud af noget?