Avatar billede seigoth Nybegynder
12. september 2007 - 16:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP på ny partition - mangler drivere

Hej.

Da mit XP Home gik ned, har jeg installeret XP Pro på en anden partition på computeren for på den måde at undgå at slette dokumenter og drivere.

Nu er sagen den, at når jeg starter XP Pro, så er der ingen af mine drivere der virker. Og jeg kan simpelthen ikke få computeren til at finde mine drivere på C-drevet (den nye partition er på D-drevet).

Er der en nemmere måde at installere - måske bare min USB-driver, så jeg kan tage backup og formattere - mine drivere igen nemt, når de nu ligger på computeren?

PFH Tak.
Avatar billede peet-49 Novice
12. september 2007 - 16:19 #1
Du kan flytte fra det homedrevet til prodrevet med musen, derefter formatere drevet med home, flytte filerne tilbage og slette pro på det andet drev.
Avatar billede seigoth Nybegynder
12. september 2007 - 16:34 #2
Super...

Mht. driverne, er det så nok at flytte mappen windows\system32\drivers?
Avatar billede casper95 Nybegynder
16. oktober 2007 - 19:43 #3
Hvad er det for nogle drivere du mangler?
hvis du ikke ved hvad det er for nogle så kan du finde ud af det ved at:

> Start > Kontrolpanel > Administration > Computeradministration > Enhedshåndtering

Også ved de drivere som windows ikke kan finde står der med et spørgsmålstegn find ud af hvad de drivere hedder og skriv det her inde så kan jeg måske hjælpe dig ;-)

- Casper
Avatar billede seigoth Nybegynder
17. oktober 2007 - 10:10 #4
Hej Casper.

Tak, men fandt ud af det på en anden (og langt mere besværlig) måde.

Beklager jeg ikke fik lukket tråden.