Avatar billede schoesler Nybegynder
12. september 2007 - 15:34 Der er 5 kommentarer

Ny database med tabeller indholdene de sidste registeret records

Hej Eksperter.

Har en del tabeller, feks tabel1, tabel2, tabel3 og tabel4.

Vil gerne have den sidste record overført til en ny db med samme navn på db og tabeller.

Tabel4 indeholder flere records som ønskes overført (alle fra Januar, 2007)

Hilsen Jan
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2007 - 22:14 #1
Giv din gamle db et nyt navn, opret en ny db med det oprindelige navn, importer alle tabeller hvor du trykker på knappen for avanceret og vælger struktur men ikke data.

Herefter er det egentlig nemmest at flytte dataerne manuelt, som i et regneark med copy/paste!~)
Avatar billede schoesler Nybegynder
14. september 2007 - 08:39 #2
Det var nu ikke manuelt flytning jeg tænkte på men noget mere automatik
Avatar billede terry Ekspert
15. september 2007 - 17:33 #3
cant you link to the database/tables you want to copy the records to and then make an append query?
Avatar billede schoesler Nybegynder
16. september 2007 - 11:50 #4
'terry' hm... tænker lige over det
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2008 - 13:15 #5
schoesler>hvordan går det her....