Avatar billede zentral Nybegynder
11. september 2007 - 19:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brug membership brugernavn

Hejsa

hvis man nu gerne vil have udtrukket det login navn man er logget ind med, via memberbership, og fx vil bruge det i en select sql streng, sådan man kan hive noget ind eller indsætte noget med sit brugernavn, hvordan gøres det med C# kode ???
Avatar billede jps6kb Novice
11. september 2007 - 19:49 #1
Membership.GetUser().Username;

Det hiver brugernavnet ud, på den som er logget på. Bemærk, den smider en exception hvis ingen er logget på ;)
Avatar billede zentral Nybegynder
11. september 2007 - 19:52 #2
oki tak, sidste spørgsmål, hvor i denne sql sætning vil du indsætte det, sådan at den udskriver kun det for brugernavn:

SELECT [Message_Subject] FROM [Messages] WHERE ???