Avatar billede miraq Nybegynder
10. september 2007 - 18:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bat fil til at slette midlertidig internet filer og cookies

Jeg søger en bat fil der kan slette midlertidig internet filer og cookies. Det skal helst være uafhængigt af om det er en dansk eller engelsk windows. Det ville være lækkert hvis det kan bruges til Windows 9x / XP / Vista hvis dette er muligt. Det problem jeg løb ind i var at mappen ikke altid er den samme i XP, og scriptet skulle helst gerne selv kunne finde stien og slette indholdet af mappen. Håber nogen kan hjælpe. Hvis det ikke kan lade sig gøre med et script til alle windows, vil det være fint nok til kun Xp og Vista
10. september 2007 - 18:53 #1
Avatar billede miraq Nybegynder
10. september 2007 - 19:08 #2
Da jeg ikke helt kunne hitte ud af koden, kiggede jeg på deres side, og så vidt jeg kan se sletter den temporary internet files mappen på XP og 2000, som var det jeg ønskede. Nu har jeg ikke lige en Vista installation, men kan du svare på om den også virker på vista?
Avatar billede miraq Nybegynder
10. september 2007 - 21:07 #3
Så vidt jeg kan se sletter den ikke midlertidig internet filer men, bare mappen temp
11. september 2007 - 01:01 #4
Måske noget i denne retning:

cd /d "%userprofile%\Lokale indstillinger\Temp"
cd "..\Temporary Internet Files"
del /y *.*

pause
Avatar billede miraq Nybegynder
11. september 2007 - 09:10 #5
Men det vil jo kun virke på en dansk Windows XP, bat-filen skulle helst gerne være sprog uafhængig, hvis dette er muligt :-)
Avatar billede miraq Nybegynder
11. september 2007 - 13:39 #6
Har fundet denne
del "%userprofile%\Local Settings\Temporary Internet Files\*.*" /s /q
men den sletter ikke filerne i selve mappen temporary internet files, men sletter kun den inholdet af den mappe der hedder Content.IE5
Nogen der kan hjælpe?