Avatar billede Slettet bruger
09. september 2007 - 16:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skift af grafikkort i bærbar

hej

jeg ville høre om det er muligt at skifte mit grafikkort i min acer travelmate 2200?
Avatar billede c-skau Nybegynder
09. september 2007 - 16:22 #1
Uden at vide det kan jeg sige at det er en meget usandsynlig..
Mener bestemt at den slags er "onboard" - altså at det sidder i selve motherboarded.

Det skal dog siges at jeg har lagt mærke til at WLAN kortet på min egen Acer TravelMate 4500 kan pilles ud. Har dog ikke langt mærke til noget "løst" grafikkort, men har til gengæld heller ikke haft den helt skilt ad endnu.

Uanset hvad så tror jeg din eneste chance er at få fat i Acer for at tjekke om det er muligt og evt. høre om det er noget de kan gøre for dig.
Har aldrig set laptop grafikkort solgt i løssalg.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
09. september 2007 - 19:45 #2
ja det er rigtigt ar der er nogle bærbare der har løst grafikkort, men du er nødt til at høre producenten af din bærbare om mulighederne.
kan ikke lige finde specs på din acer, så jeg ved ikke om det er onboard grafik eller ej.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2007 - 08:31 #3
nårh okay .. må jeg lige finde ud af så . kan i ik lige sende svar
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
19. september 2007 - 08:40 #4
nope, intet svar fra mig
Avatar billede c-skau Nybegynder
23. september 2007 - 13:35 #5
Du er mere end velkommen til at beholde dine point :)