Avatar billede ohs Nybegynder
07. september 2007 - 22:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Modul for Gateway

Hej på eksperten

Jeg søger hjælp mod betaling til programmering af modul Gateway.

Her er en beskrivelse af hvordan det forholder sig.

Jeg har en netbutik med sit eget domæne navn, www.test1.dk med kreditkort betaling med programmet osCommerce, som er oprettet på en server med [sikker side] som PBS forlanger.

Nu har jeg så en anden webside med en anden domænenavn www.test2.dk som ikke er på en sikker side.

Fra www.test2.dk vil jeg linke til www.test1.dk vedr. betaling med kreditkort eller bankoverførsel.

Det som jeg gerne vil havde et modul til er at når man linker til www.test1.dk kan man vælge om man ønsker at betale med kreditkort eller bankoverførsel.

Ønsker man bankoverførsel skal der være en auto mail med oplysning som sendes til køber.

Til oplysning har jeg godkendelse fra PBS til at linke vedr. betaling fra anden domænenavn til min egen side hvor jeg har en Indløsningsaftale.
Avatar billede decaroaps Nybegynder
08. september 2007 - 01:23 #1
Hej

Det lyder ligesom en opgave som vi kan klare :)

Kan du forklare opgaven yderligere pr mail?

Lad mig høre fra dig.

Mvh. Dennis Nielsen
Decaro ApS
dn@decaro.dk
Avatar billede ohs Nybegynder
10. september 2007 - 17:23 #2
Dennis Nielsen hørte fra mig d. 08/09-2007 pr. mail med større oplysning vedr. opgaven, men har ikke hørt fra ham, så jeg tror ikke de kunne klare opgaven.

Derfor ser jeg der er andre som kan klare denne opgave.

Opgaven er programmering med PHP
Avatar billede decaroaps Nybegynder
10. september 2007 - 17:42 #3
Hejsa,

Vi har desværre ikke modtaget din mail. Du er meget velkommen til at prøve igen, evt. på info @ decaro.dk

Mvh. Dennis Nielsen
Decaro ApS
Avatar billede ohs Nybegynder
10. september 2007 - 17:47 #4
Har nu sendt på ny opgivne mailadresse. Besvar venligst modtagelse af mail.
Avatar billede ohs Nybegynder
10. september 2007 - 21:54 #5
Lukker spørgsmål vedr. opgaven. Takker for henvendelsen som vi desværre, må takke pænt nej tak til.