Avatar billede bungi Novice
07. september 2007 - 16:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med min Ti-89 lommeregner HJÆLP

Jeg kunne ikke finde et emne der hed lommeregner så jeg tog telefoner..

Men jeg har det her problem med min Ti-89 Titanium lommeregner, som er gået i "hak" Jeg kan ikke slukke den eller noget, kun vælge 2nd, men efter det kan jeg ikke trykke på off.
Jeg har prøvet at tage batterier ud, men det samme kommer bare op igen når jeg sætter dem i igen...
Jeg prøvede at installere et program der hed doorsos, men det gad som jeg nu kan se ikke..
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig, jeg har betalt ret mange penge for den, og den skal holde tre år fremover.

Håber der er nogen der ved noget om det.
14. september 2007 - 09:41 #1
Hej, det var en skam med din Texas-Instruments.

Så vidt jeg husker er der reset knapper i de fleste modeller. De er ofte enten skjult eller også skal du prikke en nål (eller anden aflang genstand) ind i en åbning.

Alle TI-lommeregnere kommer med en eller anden slags brugsanvisning.

Alternativt har de en hjemmeside.

Jeg går ud fra at du er gymnasieelev eller studerende. Har du prøvet at spørge en evt. lærer? De plejer at være nogle hajer til lommeregnere :)
14. september 2007 - 09:52 #2
bungi jeg har fisket lidt rundt på nettet og fundet denne god-bid.

Q5.3: How do I reset my calculator after the programs freeze?

A5.3: Push the buttons LEFT-RIGHT-SHIFT-ON at the same time, and this will probably reset your calculator if you're using DoorsOS.
Avatar billede bungi Novice
21. februar 2008 - 17:37 #3
undskyld jeg først skriver tilbage nu, jeg har åbenbart ikke fået nogen emails om nogen der skrev?

Men jeg fandt ud af det til sidst, hvis jeg bare havde batterierne mere end et par minutter startede den op som ny,men tak for hjælpen
21. februar 2008 - 17:59 #4
Bedre sent end aldrig. ^^