Avatar billede erhan Nybegynder
06. september 2007 - 15:41 Der er 5 kommentarer

Automatisk skabelon ved ny mail

Hejsa,

Jeg har idag siddet og lavet en skabelon jeg skal bruge til at sende mails til mine kunder, men DEN skal kunne åbne automatisk dvs. hvergang jeg trykker på NEW mail skal skabelonen være inde i mailen, er det muligt ????? Evt. hvordan man gør.

Jeg takker på forhånd for svarene.

Vh
Erhan
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. september 2007 - 15:47 #1
Tools->Options->tabben mail format
Avatar billede majbom Novice
06. september 2007 - 15:48 #2
når du siger skabelon, mener du så et tema/brevpapir?

for det kan du sætte i funktioner -> indstillinger -> postformat -> brevpapir og skrifttyper...
Avatar billede erhan Nybegynder
06. september 2007 - 16:01 #3
Det er en skabelon jeg har lavet i Outlook som skal kunne bruges hvergang jeg trykker på NY mail, altså den skal automatisk indhente skabelonen. Jeg har brugt outlook editor til at lave skabelonen/formular som hedder skabelon.oft . Den skal kunne indhentes hvergang jeg siger NY MAIL.
Avatar billede majbom Novice
06. september 2007 - 19:12 #4
jeg tror jeg har fået fat i den med at den skal vælges når der trykkes NY MAIL :)

nu har jeg søgt og  søgt i outlooks hjælp, men kan kun finde noget om at gemme som skabeloner, ikke noget med at benytte sig af en skabelon...

kan desværre ikke lige hjælpe dig hér
Avatar billede majbom Novice
21. januar 2009 - 10:05 #5
erhan?