Avatar billede drfg Nybegynder
04. september 2007 - 15:40 Der er 4 kommentarer

TI-83 installation, ikke nok viatuel plads.

Jeg har været i gang med at installere det medfølgende program til min TI-83 plus lommeregner. Men når åbner cd'en og vil starte installationen via .exe filen, som der står i manualen, viser den et vindue hvor der står "This program requires at least 3MB of free virtual memory to run". Jeg har rigeligt med plads på min harddics og med 1GB ram burde det ikke være noget problem.
Mit OS er winXP prof.

Beklager hvis det er den forkerte kategori, men kunne ikke fine en mere passende.
Avatar billede djmaster Nybegynder
04. september 2007 - 21:47 #1
Prøv at hente programmet fra TI's hjemmeside.
http://education.ti.com/educationportal/sites/US/sectionHome/download.html

Det er formentligt TI-Connect du skal have fat i. Det har jeg i hvert fald hentet fra deres hjemmeside engang
Avatar billede klaro Nybegynder
04. september 2007 - 21:59 #2
Det virker som om du har en  masse skrammel kørende eller har en dårlig opsætning for den virtuelle hukommelse burde være på 1 -  GB på din maskine.
Avatar billede zalcos Nybegynder
05. september 2007 - 11:59 #3
@Klaro....så skal der godt nok være meget "skrammel" da ^^ . Havde selv samme problem, mener også jeg hentede det fra TI's hjemmeside..
Avatar billede klaro Nybegynder
30. september 2007 - 20:46 #4
Jeg glemte mindst :-( uhu uhu uuaa