Avatar billede zalcos Nybegynder
02. september 2007 - 20:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fullscreen til window

Jeg søger et program eller lign. Det kan få fullscreenspil osv til at køre i window mode, altså i et windue.
Avatar billede c-holst Novice
02. september 2007 - 22:32 #1
Avatar billede zalcos Nybegynder
03. september 2007 - 08:30 #2
Der står ikke en løsning på problemet. At køre en virtuel pc og åbne spilet i den, tror jeg ikke holder: 2 styresystemer OG et spil..det tror jeg ikke vil gå så vildt godt
Avatar billede c-holst Novice
03. september 2007 - 14:26 #3
Avatar billede zalcos Nybegynder
03. september 2007 - 18:13 #4
det virker ikke. Det virker heller ikke at trykke alt+enter
Avatar billede zalcos Nybegynder
03. september 2007 - 18:14 #5
Det skal lige tilføjes, at spillet er MAPLE STORY, hvis det kan hjælpe
Avatar billede pidgeot Nybegynder
03. september 2007 - 18:56 #6
Der er ingen generel metode der virker på alle spil. Det tætteste du kommer er DxWnd (http://rapidshare.com/files/41067167/DXWnd.rar.html), men alt efter spillet kan det gå meget ud over performance, og du skal sætte en smule op for hvert spil du vil tvinge ned i et vindue.

MEN - Maplestory er blandt de spil der kigger efter om sådanne programmer kører (gennem GameGuard) og du vil derfor sandsynligvis blive forhindret i at starte spille - eller værre, du bliver bannet.
Avatar billede zalcos Nybegynder
04. september 2007 - 07:56 #7
Har fundet en løsning. Har downloadet virtual pc, instaleret windows XP, og kører spillet gennem det.
Avatar billede c-holst Novice
04. september 2007 - 08:40 #8
håber jeg har været til nogen hjælp:-)
Avatar billede zalcos Nybegynder
04. september 2007 - 08:53 #9
Ja det har du da ^^ . Ideen kom fra dit link, så det vil nok være på sin plads hvis pointene bliver tildelt dig.