Avatar billede spritzer Nybegynder
01. september 2007 - 14:45 Der er 4 kommentarer

Vurdering og tips til brugervenlighed.

Hej jeg ahr netop lagt sidste hånd på www.reviewer.dk en side der skal bringe anmeldelser af film og spil og på sigt også andet forbruger-guf.

Med sådan en side er det selvfølgeligt vigtigt at især teksten bliver præsenteret fornuftigt, derfor vil jeg meget gerne have en vurdering af sitet, navigation og især præsentation, kom gerne med alle de fif du kan komme i tanke om :) ingen detalje er for lille ;)

Tak for hjælpen på forhånd!
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. september 2007 - 03:26 #1
Det bør være muligt at søge efter navnet på spil eller film så brugeren hurtigt kan hitte ud af on du har et rewiev af det han er interreseret i.

Pas på med at sprede dig over for mange kategorier: film spil, musik, theater, ...
Der kommer så meget at du umuligt kan dække alt i alle kategorier, og hvis folk ikke kan hitte det de leder efter info om varer det ikke længe før de dropper din side som kilde.

selve side og layout er pænt, funktionelt og til at hitte ud af. Dog et minus for de store firkanter i toppen, de fylder lovlig meget og fortæller lovlig lidt.

mvh JakobA
Avatar billede spritzer Nybegynder
02. september 2007 - 20:37 #2
Tak for din vurdering - Teksten i kasserne skal nok være mere informativ ja.
Avatar billede spritzer Nybegynder
07. september 2007 - 14:25 #3
Nå det ser ikke ud til at der komemr flere bud :) smid et svar.
14. september 2007 - 13:45 #4
Hej jeg var lige inde og kikke og her er mine guldkorn ^^

Jeg synes at du skulle overveje at lave den store midtersøjle om til måske to søjler ved siden af hinanden.
På den måde kan folk danne sig et overblik over hvad der er nyt og spændende på siden uden at skulle scrolle 2-3 A4 ark ned.

Siden er nem at finde rundt på men det bliver sikkert også en udfordring efterhånden som du klasker mere på.

jeg synes den hvide baggrund får siden til at se halvfærdig ud. Spil/film sider må godt have lidt flere farver og gang i den efter min smag. Uden at se rodede ud selfølgelig.

Anmeldelserne er gode, men der var fejl med for mange mellemrum i 2 ud af 3 stikprøver jeg tog.

Jeg er virklig glad for at du har modstået fristelsen til at klistre siden til med bannere der lyser op og skifter farve osv.
Det virker bare SÅ slutty.