Avatar billede Slettet bruger
01. september 2007 - 10:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med 22" TFT W2207?

Jeg overvejer kraftigt at købe denne skærm:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=377800

Jeg har haft kig på Samsungs 226BW/CW serie, samt 206 og 204, men efter at have læst en hel bunke anmeldelser af dem, så virker det som om der er rigtigt mange problemer med dem. Dette virker ikke helt tilfældet med HP W2207 skærmen som ellers præsterer udmærket i reviewsne og slipper for de sygdomme som præger Samsungs skærme. Kan dette be- eller afkræftes?
Avatar billede fun22 Nybegynder
01. september 2007 - 10:16 #1
jeg har en Samsungs 226BW og er 100% tilfreds med den.. Der er et knivskart billede af både film, spil og almindeligt brug.. Købte først en fujitsu siemens men den var lige til at lukke op og skide i.. Billedet var sløret... Men Samsungen 5/5 herfra..
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2007 - 10:30 #2
Men er din en model A eller S?

Her er hvordan du identificerer din model:

http://www.behardware.com/articles/667-1/samsung-226bw-a-and-s-series-the-verdict.html
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2012 - 20:37 #3
Lukker tråden.