Avatar billede net-meister Nybegynder
31. august 2007 - 10:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Grafisk ASP udvikling, gratis

Findes der en godt grafisk udviklingsværktøj til ASP? Til windows.

Ala frontpage/webexpressions, men gratis, da det alligevel kun skal bruges i en kort periode.
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. august 2007 - 10:58 #1
Der er vist noget der hedder express. Er ikke lige sikker på om det er i visual studio familien, men tror det nok.
Avatar billede montago Praktikant
31. august 2007 - 11:09 #2
jep - Microsoft Visual Studio Express - gratis og fabolous til ASP[.NET]
Avatar billede montago Praktikant
31. august 2007 - 11:09 #3
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
31. august 2007 - 11:11 #4
du kan vel også bruge macromedia 2008
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
31. august 2007 - 11:12 #5
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. august 2007 - 11:15 #6
Dreamweaver er vist ikke gratis ;o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. august 2007 - 11:16 #7
Men det kommer jo an på hvor kort en periode det skal bruges. Men det er jo rart at kunne rette evt bugger der kommer senere hen.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
31. august 2007 - 11:29 #8
Det er korrekt men på 30 dage kan man også nå meget. Brugte det i mange år inden jeg skiftede til VS. Det gode var at der var søsterprogrammer som fireworks og flash som var totalt integreret.

:-) karsten_larsen
Avatar billede net-meister Nybegynder
31. august 2007 - 11:30 #9
Jeg gir los med VSE.
Avatar billede montago Praktikant
31. august 2007 - 12:22 #10
Dreamweaver har split-view kode+preview samt bedste farver i syntaxen

Notepad++ er hustigst at starte op

VS-2005 er det mest omfattende program og kan afsindig meget