Avatar billede dougheffernan Nybegynder
27. august 2007 - 10:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SSIS - Den bedste måde at redigere/gemme

Som jeg har forstået det, er det IKKE muligt at redigere i SSIS packages direkte fra SQL Server Management Studio - man er NØD TIL at redigere pakkerne i SQL Server Business Intelligence Studio, ikke også?

ER det nødvendigt at have SSIS pakkerne liggende som flat files på et drev, redigere dem i BI, og så sende dem til SQL Server??
Eller kan man redigere i dem direkte fra BI?

ER det god/dårlig kotume at oprette et Integration Project som indeholder ALLE ens (15) SSIS packages?
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
30. august 2007 - 10:51 #1
Hvad gør I andre?

Umiddelbart opstår der problemer med kryptering af sensitive data når SSIS projektet åbnes af en anden bruger end kontoen der oprettede det.
Muligheden for at gemme med Protection level sat til Server, betyder jo at projektet IKKE kan gemmes på filsystemet og derfor kan jeg ikke se ideen i at have et projekt! :(
Avatar billede janus_007 Nybegynder
13. september 2007 - 23:28 #2
Ja du bliver nødt til at bruge Business Intelligence Studio til at redigere dem.

Du behøver ikke have dem liggende som flatfiles, du kan jo bare have dem som solutions/ project og så lave en deploypackage evt!

Mht. om du vil lave 15 packages og så have dem i en pakke, ja det er jo lidt op til dig selv. Hvis alle 15 pakker skal bruge variabler fra hinanden er idéen jo god nok :)
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
31. oktober 2007 - 15:35 #3
De 15 pakker skal godt nok ikke bruge variable fra hinanden, men de hører samme "projekt".
Læg et svar, janus_007
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
04. december 2007 - 15:06 #4
Time to close the question.