Avatar billede htmlkongen Novice
26. august 2007 - 19:28 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Hvad synes du?

Hvor enkel er denne side at finde rundt på?
Hvor stor er brugervenligheden?
Andre ting?

http://www.odderatletik.dk/
Avatar billede nemlig Professor
26. august 2007 - 19:36 #1
Har lige taget et hurtigt kig.
1. Helhedsindtrykket er godt.
2. Tekstfarve rød passer ikke til mørkgrå baggrund (ses ved mouse-over på menuerne)
3. Det er ikke alle fotos, der vises v/fx. 24 timers løb.

Ellers kan jeg godt lide farvevalg, opbygning og logikken på siden.
Avatar billede enya Nybegynder
26. august 2007 - 19:52 #2
Kan godt lide sidens enkelthed, farvevalg og synes også, at brugervenligheden er helt OK.
Avatar billede htmlkongen Novice
26. august 2007 - 20:09 #3
Super !!

Hvor simpel er siden fra 0-10?
Hvad er det bedste?

Hvad er det ringeste i kan finde på siden? (mest dårlig lavet)
Avatar billede enya Nybegynder
26. august 2007 - 20:13 #4
"Dumt" spørgsmål: på skalaen 0-10 - er 10 så bedst..?
Avatar billede nemlig Professor
26. august 2007 - 20:29 #5
Jeg går ud fra, at meget simpelt er det bedste og at det giver 10.
Jeg vil give karakteren 9 ud fra en brugers synspunkt. Sitet er nemt at finde rundt i, selvom der er mange oplysninger.
Selve opbygningen af siden, med logo, foto og menu øverst kan jeg godt lide. Dine farvevalg er gode (lige bortset fra den røde tekst på mørkgrå baggrund).

PS. Du har nogle fejl i indmeldingsformularen. Ser ud til, at visningen af æøå går galt.
Jeg bruger IE 6.0. Er dine Meta-oplysninger korrekte???
Avatar billede enya Nybegynder
26. august 2007 - 20:44 #6
Okay til 10 som det bedste; også det mest logiske.
Jeg ville ikke gentage det nemlig har skrevet; MEN kan faktisk ikke meget andet - sorry.. :)
Brugervenlighed: 9. Nemt at finde rundt - trods mange underpunkter - og en logisk opbygning.
Farvene passer godt sammen (undtagen den røde) og er "behagelige" at se på.

Til slut: samme PS. som nemligs - fejl i indmeldelseformularen.
Avatar billede js_delphi Nybegynder
26. august 2007 - 21:22 #7
Rigtig enkelt og flot side. Hvis jeg en gang skal have lavet en side, ved jeg nu hvem, jeg skal have fat i! Endelig en, som har fattet, at en side ikke behöver alt mulig krimskrams for at väre fed.
Nederst pä "site map" ser ud til at väre en fejl: Xls file could not be processed...
(lige under "meld dig ind").
Avatar billede htmlkongen Novice
27. august 2007 - 11:42 #8
Hey!

Tak for feedback! Ja en side behøver ikke at være smart for at virke got (eller være proffesionel).

Det er ikke min side - bare en jeg får inspiration af. Tænk nu hvis i sagde den ikke var god/logisk mv - så havde jeg ikke valgt at gå den vej.

Er der noget som er decideret dårligt lavet (ikke logisk mv) ?
Avatar billede enya Nybegynder
27. august 2007 - 19:00 #9
Synes ikke umiddelbart der er noget direkte dårligt at sige..
Når siden er din inspirations-kilde, så er det jo godt, der er enighed om at siden er OK.. :)
Avatar billede nemlig Professor
08. september 2007 - 09:03 #10
Er det ikke tid til at afslutte? :-)
Avatar billede htmlkongen Novice
12. september 2007 - 10:40 #11
Jo :)

Nogle der vil ha point?
Avatar billede enya Nybegynder
12. september 2007 - 14:33 #12
Hvis input ku' bruges, så "svar" herfra.. :)
Avatar billede nemlig Professor
12. september 2007 - 15:08 #13
det samme her...:)
Avatar billede enya Nybegynder
12. september 2007 - 15:21 #14
>nemlig: hvis du ville lægge et svar må du "på den igen".. :)
Avatar billede nemlig Professor
12. september 2007 - 16:03 #15
Hovsa dada...
Avatar billede htmlkongen Novice
16. september 2007 - 21:35 #16
Tak
Avatar billede enya Nybegynder
16. september 2007 - 21:43 #17
Tak for points.. :)