Avatar billede larsen89 Nybegynder
26. august 2007 - 19:10 Der er 6 kommentarer

Designer/programmør til hjemmeside søges

Hej,

Vi er en flok mennesker som har luret idéen om at startet et nyt sportssite op. Detaljer kan følge senere.

Vi ønsker en standard side med lidt grafik, og så vigtigst af alt en database, så hver enkelt skribent kan opdatere nyheder og statistik. For statistikken gælder det, at skribenten bare skulle kunne taste info ind, og så opdaterer siden selv en tabel over, hvem der har flest udvisninger, mål osv.. Stillinger selvfølgelig inkl.

Resten med forum osv. skulle være forholdsvis enkelt at lave.

Jobbet er selvfølgelig betalt.

Kontakt venligst på peter (at) entrapment (dot) dk, eller smid en post her.
Avatar billede solarus Nybegynder
26. august 2007 - 22:59 #1
Hej,
Kunne godt tænke mig nogle flere oplysninger - hvor i landet bor I?
Mvh. Solarus
Avatar billede larsen89 Nybegynder
27. august 2007 - 11:27 #2
Vi er placeret i Midtjylland, nærmere betegnet Herning. Medarbejderne er dog spredt udover landet.

Såvel firmaer som privatpersoner er velkomne til at byde ind.
Avatar billede cybermike Nybegynder
05. september 2007 - 09:22 #3
Mit firma er bosat i Skive, vi har programmørene sidende der. Vi er intresseret i programmerings-delen af opgaven. Såfremt i vil have os til at levere opgaven samlet har vi også en ekstern grafiker at trække på men som udgangspunkt leverer vi kun udvikling.

Vi vil gerne se på jeres kravsspecifikation og give et tilbud.

Mvh
Mikkel Christensen
http://www.mc-solutions.dk
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
13. september 2007 - 12:48 #4
Hej peter, Dette skulle ikke være det store problem at lave.

Det lyder som om i skal have en forholdsvis almindelig Sports side, med et adminstrator panel, hvor i så kan ændre siden.

Jeg programere i ASP så hvis jeres webhotel understøtter det, så kontakt mig på mldalgaard@gmail.com og Skriv nærmere om jeres Projekt og jeres krav :)

Hilsen
MArtin Dalgaard
Avatar billede mwm77 Nybegynder
24. oktober 2007 - 06:40 #5
Hej.

Jeg kan tilbyde dig at lave det hele, både kode delen samt grafikken. Jeg har lavet 3d grafik i 3d studio max, samt photoshop i 6-7år. Jeg har kodet alverdens hjemmesider, og koder altid mit eget istedet for at genbruges andres materiale. Jeg kan lave en 256 bit encrypteret login/signup form, database registeret, stats, menuer. Ja det hele. Jeg er hurtigt arbejdene og effektiv netop fordi jeg arbejder hjemmefra og har alle mine værktøjer og programmer som jeg arbejder mest effektivt.. Kom med et pris forslag og lad os snak om det.. Du kan lige se nogle sider jeg har lavet..

www.theburningdoom.com
www.colourpointen.dk
www.cha-mamitosu.dk

                Mvh... Mwm..

Mail: mwm77@msn.com
Avatar billede mwm77 Nybegynder
24. oktober 2007 - 06:43 #6
Koder i php og mysql, så din server behøves ikke kunne håndter asp client language.. Php er server side scripting, så alle ens data er sikret, kun igennem signup formene ens info kan blive hijacked hvis man ikke har sikret det...

            Mvh...Mwm