Avatar billede montago Praktikant
21. august 2007 - 12:34 Der er 1 løsning

AJAX toolkit - Calendar extender på en control-side

i projektet ligger der en masse controls som bliver loadet dynamisk i en modal-dialog (popup)

disse controls indeholder ikke HTML,BODY eller HEAD sektioner idet disse findes på den side som loader disse controller.

når jeg så prøver at implementere en TextBox med tilhørende CalendarExtender - fejler siden, fordi AJAX controllen ikke kan indsætte sit CSS stylesheet i den manglende HEAD sektion..

wad hulan gør jeg så ??
Avatar billede montago Praktikant
03. oktober 2007 - 14:35 #1
har løst det...