Avatar billede kojak Nybegynder
06. juni 2001 - 16:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan kun køre børnespil

jeg har lidt problemer med at køre forskellige spil ( fifa , hitman , mm ) billedet fryser lige inden spillet starter , bliver nød til at resete pc ( amd k6 2/400 med nyt cdrom drev) børnespil kører den fint.
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. juni 2001 - 16:42 #1
hvad grafikkort har du??
det kan være der den hænger.. måske ram-mængden!
Avatar billede klon Nybegynder
06. juni 2001 - 16:45 #2
Hejsa Kojak! :)

Du skal opdatere dit chipset på dit bundkort, samt hente de nyeste driver
Avatar billede skwat Praktikant
06. juni 2001 - 16:47 #3
du kan godt glemme at spille hitman på en k2-400 uagtet hvor nyt dit cdrom drev er:)
Avatar billede hotpop Novice
06. juni 2001 - 16:59 #4
skwat> Du skal vide hvad du taler om FØR du taler: Jeg kører Hitman på en K6-2 400 MHz UDEN problemer!!!!
kojak> styresystem? Rammængde? Grafikkort?
Avatar billede skwat Praktikant
06. juni 2001 - 18:16 #5
okay det er som man tager det... spillet kan godt nok starte men.... ja dig om det outa here
Avatar billede hotpop Novice
06. juni 2001 - 22:37 #6
skwat> Det kører altså perfekt her, på geforce2 MX.