Avatar billede nickyc Nybegynder
20. august 2007 - 13:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nu vil jeg lære det.

Hey alle...
Nu er jeg sq kommet til det punkt hvor at ord skal gå til handling... Har efterhånden sagt i et stykke tid jeg vil igang med at lære .NET C#

Derfor vil jeg høre hvor jeg kan finde de bedste artikler, tutorials o.lign...
Avatar billede arne_v Ekspert
20. august 2007 - 15:13 #1
Jeg vil anbefale en bog. Emnet er for stort til en 5 sider tutorial paa nettet.
Avatar billede 2c Nybegynder
20. august 2007 - 21:38 #2
Enig med Arne V.

Hvis det er ASP.NET med C#, så er www.asp.net dog et rigtigt gdt sted at starte.
Avatar billede montago Praktikant
21. august 2007 - 12:51 #3
hehe... C#.NET er mega stort...
og især hvis man skal lave hjemmesider - er der sindssyg mange ting man skal sætte sig ind i !
Avatar billede nickyc Nybegynder
22. august 2007 - 11:30 #4
Hvilken bog/bøger vil i anbefale hvis det er ?
Avatar billede montago Praktikant
22. august 2007 - 11:50 #5
Ingeniøren har udgivet 2 bøger som er billige:

ASP.NET - Steven Smith til 100kr i DTU bogshop
C# for programmers - ?? - 75 kr i DTU bogshop

der findes sikkert flere - men de her 2 er meget nemme at gå til !!
Avatar billede neoman Novice
22. august 2007 - 14:01 #6
check out www.wrox.com - jeg har selv 4 wrox bøger , og de er ret gode allesammen. De fleste kan du også finde på www.bogpriser.dk